A szerződés az alábbi témakörökre terjed ki:

  1. Üzemeltetői adatok, információk
  2. Tárhely szolgáltató
  3. Általános
  4. Megvásárolható termékek és azok kategóriába sorolása
  5. A termékek ára, illetve a kapcsolódó szolgáltatások díja 
  6. A megrendelések feldolgozása és a teljesítési határidő
  7. A megrendelés lépései
  8. Egyedi vásárlói kérések teljesítése
  9. A megrendelés visszaigazolása
  10. A megrendelés ellenértékének kiegyenlítése, a fizetési módok
  11. A termék házhoz szállítása, a csomag átvétele, át nem vett csomag újraküldése
  12. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról szóló mintatájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet 3. sz. melléklete alapján
  13. Hibás termék javítására van szükség
  14. Nem jó méretű a papucs
  15. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
  16. Panaszkezelés
  17. Online vitarendezési fórum – ODR
  18. Adatkezelési tájékoztató
  19. Egyéb rendelkezések, információk

 

 

  1. Üzemeltetői adatok, információk

TELITALP Termelő, Kereskedő és Szolgáltató Betéti Társaság

Rövidített név: T. TALP Bt.

Székhely és levelezési cím: 6100 Kiskunfélegyháza, Tulipán u. 7., Magyarország

Adószám: 20472414-1-03

Cégjegyzékszám: 03-06-103165

Regisztráló hatóság: Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága

E-mail: papucs[kukac]biokomfort[pont]hu

Tel.: +36 30 269 37 31

Web: www.biokomfort.hu

Szerződés nyelve: Magyar

Ügyfélszolgálat, rendelésfelvétel: hétfőtől – péntekig 8:00-16:00 óráig: +36 30 269 37 31

Szállítási partner, partnerek megnevezése: DPD, Packeta

Személyes átvételei lehetőség: van

 

  1. Tárhely szolgáltató

Tárhely szolgáltató cégnév: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.

Tárhely szolgálató székhely / cím: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.

Tárhely szolgálató e-mail cím: support@tarhely.eu

 

  1. Általános

Az alábbiakban részletezett szerződési feltételek vonatkoznak minden, a www.biokomfort.hu weboldalon leadott megrendelésre.  A www.biokomfort.hu használatával, illetve rendelés leadásával a Vásárló elfogadja az alábbi feltételeket, ezért kérjük, a rendelés leadása előtt figyelmesen olvassa el a dokumentumot!

Amennyiben az Általános szerződési feltételekben módosítás következik be, azt honlapunkon közzé tesszük. Minden vásárlásra a megrendelés pillanatában, a honlapon elérhető ÁSZF vonatkozik.

 

  1. Megvásárolható termékek és azok kategóriába sorolása

A www.biokomfort.hu weboldalon a cégünk által gyártott Biokomfort férfi, női és gyermek kényelmi papucsok, szandálok, klumpák, egyéb bőr termékek vásárolhatóak meg. Termékeinket az alábbiak szerint kategorizáljuk weboldalunkon: Férfi gyógypapucs, Női gyógypapucs, Gyermek papucs

A www.biokomfort.hu oldalon megjelenített termék vagy szolgáltatás cégünk aktuális ajánlata, nem tudjuk garantálni, hogy az adott termék vagy szolgáltatás bármikor elérhető lesz. Fenntartjuk a jogot, hogy bármely terméket kivonhassuk a forgalomból.

A termékek mellett feltüntetett kép kis mértékben eltérhet a legyártott végterméktől. Papucsaink felsőrésze 100%-ban valódi marhabőrből készül. A bőr természetes mivoltából fakadóan színárnyalatbeli különbségek alakulhatnak ki a cserzési és a festési folyamatok során. Mindezekkel együtt kifejezetten törekszünk arra, hogy a honlapon feltüntetett képek a lehető legpontosabban tükrözzék termékeink megjelenését.   

 

  1. A termékek ára, illetve a kapcsolódó szolgáltatások díja

Termékeinket alanyi adómentesen forgalmazzuk, így a honlapunkon megjelenített árak, a termékek végleges, fizetendő árai, azokat további ÁFA nem terheli. A lábbelik mellett feltüntetett árak azonban NEM tartalmazzák a szállítás, illetve az egyéb opcionálisan választható szolgáltatások költségeit. Erre vonatkozó részletes információt talál honlapunkon, a „Szállítási feltételek”és a „Fizetési módok” menüpontban, illetve a rendelési folyat során is egyértelműen tájékoztatjuk a szállítás költségéről, illetve az esetleges további díjjakról. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 

  1. A megrendelések feldolgozása és a teljesítési határidő

Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 8:00-16:00 óra között.

Megrendelés online bármikor leadható, ha a megrendelés időpontja a fenti időszakon kívül esik, annak feldolgozása a következő munkanapon esedékes.

Mivel minden termékünk egyedileg, a megrendelők igényei szerint készül, a megrendelések teljesítésének átlagos ideje 8-10 munkanap + a futárszolgálat szállítás ideje (1-3 munkanap). Amennyiben a gyártási folyamat, illetve az aktuális megrendelések mennyisége engedi, a teljesítés ideje természetesen lerövidülhet.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések részben, vagy teljes egészében való visszautasítására. Ilyen jellegű visszautasításra azonban csak rendkívül indokolt esetben kerül sor, a Vevő e-mailes, vagy telefonos tájékoztatása mellett. Részben történő teljesítésre csak és kizárólag a Megrendelővel történt egyeztetést, annak írásos engedélyét követően kerülhet sor! Amennyiben a visszautasított termék vételárát a Vásárló előre kiegyenlítette, az összeg visszautalásra kerül arra a számlaszámra, amelyről a befizetés érkezett.

 

  1. A megrendelés lépései

Megrendelés leadásához nincs szükség regisztrációra.

I. A termék kiválasztása: Látogasson el honlapunkra – www.biokomfort.hu – majd a „Papucs webáruház” legördülő menüből válassza ki, hogy férfi, vagy női gyógypapucsok után érdeklődik. A kiválasztott termékre kattintva részletes leírást és további képeket talál az árucikkről.

a. Egyes termékeink esetében – jellemzően a férfi, illetve a 2 és 4 csatos női papucs – az adott fazon minden színvariációját megtalálja külön-külön termékként a honlapon. Ilyen esetben kattintson a kívánt színű modell képére, majd a legördülő menüből válassza ki a kívánt méretet. (A megfelelő méret kiválasztásához minden papucs lírásában mérettáblázatot talál.)

b. További fazonok esetében – pl.: férfi és női szandál, 2 tépőzáras női papucs, stb. – csupán egyetlen termék került feltöltésre a webshopba. Ez nem az jelenti, hogy egyetlen színben rendelhető a termék, csupán a rengeteg színvariációt lehetetlen minden modell esetében külön termékként feltüntetni. Az ilyen módon rendelhető termékek neve mellett a „TÖBB SZÍNBEN” felirat található. Kattintson a kiválasztott fazon képére, majd legördülő menüből válassza ki a kívánt méretet és színt. (A különböző bőrtípus-, illetve színválasztékunkat a csatos papucs modelljeink között tekintheti meg.)

Miután kiválasztotta a terméket, beállította a kívánt méretet, és szükség esetén a színt, kattintson a „Kosárba teszem” gombra.

Ha további terméket szeretne vásárolni, ugyanígy járjon el. Amennyiben nem szeretne további árucikket rendelni tekintse meg a kosár tartalmát a főmenü „Kosár” menüpontot választva.

II. A Kosár tartalma: A „Kosár”-ra kattintva megtekintheti az eddig megrendelésre kijelölt termékek részletes listáját, mely tartalmazza az árucikkek megnevezését, színét, méretét, a megrendelt mennyiséget és az árat. Itt még van lehetőség a rendelés módosítására. A sor(ok) elején található piros „X” megnyomásával törölheti a terméket, de lehetősége van módosítani a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattints a „Kosár frissítése” gombra.

Webáruházunkban az alábbi kiszállítási módok érhetőek el:

  • MPL (Magyar Posta) házhozszállítás
  • DPD Házhozszállítás
  • MPL (Magyar Posta) postán maradó, Partner PostaPont, Csomagautomata
  • Packeta csomagpont (Z-Pont, Z-Box)
  • Személyes átvétel telephelyünkön (6100 Kiskunfélegyháza, Tulipán u. 7.)


A különböző szállítási módok költségei automatikusan hozzáadódnak a vásárlás főösszegéhez. A szállítási módokról részletes leírást talál honlapunkon, a „”Hasznos információk” -> „Szállítási feltételek” menüpontban.

Ha rendben találta a kosár tartalmát és az esetleges változtatások után frissítette azt, a vásárlás folytatásához kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

 

III. A „Pénztár”-ban kell megadni a számlázási adatokat és itt állítható be a számlázástól eltérő szállítási cím is, amennyiben szükséges. Külön megjegyzésben tájékoztathat bennünket a szállítással, vásárlással kapcsolatos egyéb információkról. A szállítási/ számlázási adatok megadása után ismét megtekintheti a rendelés részleteit.

Itt még módosíthatja a korábban kiválasztott szállítási módot:

  • Házhozszállítás (Magyar Posta): A termékét a Magyar Posta szállítja házhoz az Ön által megadott szállítási címre (annak hiányában a számlázási címre).
  • Házhozszállítás (DPD) : A termékét DPD futárszolgálat szállítja házhoz az Ön által megadott szállítási címre (annak hiányában a számlázási címre).
  • Magyar Posta csomagpont: (postán maradó, Partner PostaPont, Csomagautomata): A Magyar Posta szállítja a megrendelt terméket az Ön által kiválasztott Postára, PostaPont-ra, illetve csomagautomatába. A Magyar Posta Csomagpont szállítási mód kiválasztása után, kattintson a „Válassz egy átvételi helyet” gombra, majd a megnyíló térképes felületen kattintson a kiválasztani kívánt Magyar Posta Csomagpontra. Ez lehet Postahivatal, Partner PostaPont, vagy csomagautomata. A véglegesítéshez, kattintson az „Átvétel itt” gombra a bal oldali sávban. A rendszer automatikusan visszanavigálja honlapunk rendelési felületére. Az „Átvételi hely” mezőben megjelenik az Ön által kiválasztott csomagpont/ átvevőhely neve és címe. Amennyiben módosítani kívánja a csomagpontot, az itt, kék színnel megjelenő „Módosítás” feliratra kattintva teheti meg.
  • Packeta csomagpont (Z-Pont, Z-Box): A Packeta csomagküldő szolgálat szállítja a megrendelt terméket az Ön által kiválasztott Packeta átvevőhelyre, vagy csomagautomatába.

    A Packeta szállítási mód kiválasztása után, kattintson a „Choose pickup point” (Válassza ki a felvételi pontot) gombra, majd a megnyíló térképes felületen kattintson a kiválasztani kívánt Packeta átvevőhelyre, vagy csomagautomatára. A véglegesítéshez, kattintson az „Átvevőhely/Csomagautomatáink kiválasztása” gombra. A rendszer automatikusan visszanavigálja honlapunk rendelési felületére. A „Szállítási információk -> Packeta csomagpont” mezőben megjelenik az Ön által kiválasztott csomagpont/ átvevőhely címe. Ha módosítani szeretné a csomagpontot, ezt a „Choose pickup point” gomb ismételt megnyomásával teheti meg.

  • Személyes átvételre telephelyünkön van lehetőség előzetesen egyeztetett időpontban: 6100 Kiskunfélegyháza, Tulipán u. 7. A termék legyártását követően felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetünk a termék átvételével kapcsolatban. Figyelem, a termék átvételének lehetséges időpontja nem feltétlenül egyezik meg ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejével.

Mivel a különböző szállítási módok eltérő költségekkel járnak, azok változtatása esetén a rendszer automatikusan újraszámolja a fizetendő végösszeget. A különböző szállítási módokról, illetve azok költségeiről részletes leírást talál honlapunkon, a „”Hasznos információk” -> „Szállítási feltételek” menüpontban.

A fizetési mód kiválasztására ugyancsak itt, a pénztárban van lehetőség. Webáruházunkban a vásárlás ellenértékét többféle fizetési módon is teljesítheti. A megválasztható fizetési módok összefüggenek a szállítási beállításokkal és a következőképpen alakulnak:

  • Házhozszállítás (Magyar Posta) ÉS Magyar Posta Csomagpont– Postán maradó, PostaPont, Csomagautomata – választható fizetési módok:
    • Utánvétel: fizetés átvételkor készpénzben vagy bankkártyával a kézbesítőnél, a Magyar Posta, az MPL Partner PostaPont átvételi helyen, illetve az MPL csomagautomatánál bankkártyával.
    • Közvetlen Banki átutalás: A termék kiszállítása a rendelés ellenértékének megérkezése után történik.
    • Internetes fizetés: Fizessen hitelkártyával vagy PayPal számlájával a megrendelés leadásával egy időben.
    • Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg a megrendelés leadásával egy időben.
  • Házhozszállítás (DPD) esetén választható fizetési módok:
    • Utánvétel: fizetés átvételkor készpénzben vagy bankkártyával a kézbesítőnél, a Magyar Posta, az MPL Partner PostaPont átvételi helyen, illetve az MPL csomagautomatánál bankkártyával.
    • Közvetlen Banki átutalás: A termék kiszállítása a rendelés ellenértékének megérkezése után történik.
    • Internetes fizetés: Fizessen hitelkártyával vagy PayPal számlájával a megrendelés leadásával egy időben.
    • Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg a megrendelés leadásával egy időben.
  • MPL (Magyar Posta) postán maradó, Partner PostaPont, Csomagautomata esetén választható fizetési módok:
    • Utánvétel: fizetés átvételkor készpénzben vagy bankkártyával a kézbesítőnél.
    • Közvetlen Banki átutalás: A termék kiszállítása a rendelés ellenértékének megérkezése után történik.
    • Internetes fizetés: Fizessen hitelkártyával vagy PayPal számlájával a megrendelés leadásával egy időben.
    • Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg a megrendelés leadásával egy időben.
  • Packeta csomagpont (Z-Pont, Z-Box) esetén választható fizetési módok:
    • Utánvétel: NEM lehetséges
    • Közvetlen Banki átutalás: A termék kiszállítása a rendelés ellenértékének megérkezése után történik.
    • Internetes fizetés: Fizessen hitelkártyával vagy PayPal számlájával a megrendelés leadásával egy időben.
    • Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg a megrendelés leadásával egy időben.
  • Személyes átvétel esetén választható fizetési módok:
    • Közvetlen Banki átutalás: A termék kiszállítása a rendelés ellenértékének megérkezése után történik.
    • Internetes fizetés: Fizessen hitelkártyával vagy PayPal számlájával a megrendelés leadásával egy időben.
    • Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg a megrendelés leadásával egy időben.

                       

Utánvételes fizetési mód választásakor a megrendelt termék árát a csomag átvételekor kell kifizetni. Utánvétes fizetési mód választása esetén 600 forintos felárat számítunk fel.

Banki előre utalás esetén, akkor kezdjük meg a termék a gyártását, illetve akkor adjuk át csomagját a futárnak, ha átutalása megérkezett cégünk bankszámlájára. Kérjük, az utalás közleményébe mindenképpen tüntesse fel a megrendelés azonosítóját! Ebben az esetben természetesen a csomag átvételekor nem kell fizetni!

Banki utaláshoz szükséges adatok:

Telitalp Bt.

Bank: OTP Bank Nyrt.

Számlaszám: 11732071-20015563

IBAN: HU31 1173 2071 2001 5563 0000 0000

BIC: OTPVHUHB

Azonnali internetes fizetés, PayPal használata esetén a megrendeléssel egy időben megtörténik a fizetés, ezzel kapcsolatban további teendője nincs. A futárnál természetesen ebben az esetben sem kell fizetnie.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg a megrendelés leadásával egy időben. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Mivel a különböző fizetési módok eltérő költségekkel járnak, azok változtatása esetén a rendszer automatikusan újraszámolja a fizetendő végösszeget. Így Ön, a fizetendő végösszeg alakulásáról, a vásárlási folyamat során, a megrendelés véglegesítése előtt is részletes tájékoztatást kap. A különböző fizetési módokról, illetve azok esetleges költségeiről részletes leírást talál honlapunkon, a „”Hasznos információk” -> „Fizetési módok” menüpontban.

A megrendelés elküldése előtt el kell fogadnia honlapunk általános szerződési feltételeit (ÁSZF). Ezt az „Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltakat *” mező előtt található jelölőnégyzetbe kattintva, azt kipipálva teheti meg. Az ÁSZF-et közvetlenül itt, a „Fizetés” oldalon is elérheti, illetve honlapunkon a „Hasznos információk” -> „Általános szerződési feltételek” menüpontban. Az ÁSZF elfogadása nélkül rendelését nem fogadja el a rendszer.

A „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával véglegesítheti rendelését.

 

IV. A megrendelés elküldését követően a honlapon már nincs lehetőség a megrendelés módosítására. A leadott rendelését elérhetőségeink bármelyikén (e-mail, telefon) történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani, vagy visszamondani.

V. A megrendelés elküldését követően az Ön által megadott e-mail címre minden esetben visszaigazolást küldünk. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazoló e-mailt, ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is.

Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeink valamelyikén.

Fontos! Kérjük, figyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

Kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Hibásan megadott telefonszám esetén pedig nem tudjuk felvenni a kapcsolatot Önnel, ha bármilyen kérdés vagy változás merülne fel a megrendeléssel kapcsolatban.

A szükséges kapcsolatfelvételi adatokat (szállítási cím, e-mail cím, telefonszám) továbbítjuk a futárszolgálat számára, ezeken keresztül értesítik Önt csomagja kiszállításának állapotáról. Pontatlanul vagy hiányosan megadott adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet. Ha megrendelése elküldését követően észlel hibát megadott adataival kapcsolatban, kérem e-mail-ben, vagy telefonon jelezze felénk, és javítjuk adatait.

VI. Megrendelés e-mailben, illetve telefonon is leadható, normál díjas telefonszámunkon. Ez nem jár plusz díjjal, de javasoljuk a weboldalon történő vásárlást az egyszerűbb visszakövethetés és utólagos ellenőrzés érdekében.

 

  1. Egyedi vásárlói kérések teljesítése

Cégünk igyekszik kiszolgálni a vásárlói igényeket, és ha tehetjük, próbálunk eleget tenni egyedi kéréseknek, amint például az átlagostól eltérő lábforma, vagy lábméret indokol.

Az alábbi egyedi kéréseknek szükség esetén örömmel eleget teszünk:

  • Eltérő méretű jobbos-balos papucs.
  • A weboldalon található modell és színkombinációktól való eltérés.
  • A weboldalon találhatótól eltérő színű cérnával való tűzés, eltérő csat alkalmazása, stb..
  • Plusz lyukasztás a csatpántokon.
  • Hosszabb csatpánt készítése széles lábfej esetén.

A fent említett kérések teljesítését minden esetben egyedileg hagyunk jóvá, a megrendelővel egyeztetve. Amennyiben ezek teljesítését vállalni tudjuk, úgy az egyedi rendelés felárral járhat, melyről természetesen tájékoztatjuk a vevőt. Csak abban az esetben kezdjük meg az egyedi lábbeli gyártását, ha a Vevő írásban jóváhagyja megrendelése egyedi felárral kiegészített végösszegét.

Fontos! Az egyedi kérésre készült papucsok, szandálok esetén a vásárló tudomásul veszi, hogy mérethiba vagy más esztétikai okok miatt nem áll módunkban a termék cseréjét biztosítani és a vásárlástól való elállás sem lehetséges a megrendelés leadását, megerősítését követően. A Vásárló minőségi kifogással természetes ebben az esetben is élhet!

 

  1. A megrendelés visszaigazolása

A megrendelés elküldését követően az Ön által megadott e-mail címre minden esetben visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás tartalmazza a megadott számlázási és szállítási adatokat, a szállítás és a fizetés módját, a megrendelt termékek pontos megnevezését, színét, méretét, valamint azok árát és természetesen a rendelés végösszegét. Kérjük, ellenőrizze a visszaigazoló e-mailbe szereplő adatok helyességét és a megrendelt termékeket. Hiba, vagy elírás esetén vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.

Utánvétes fizetési lehetőség választása esetén a visszaigazoló e-mailben szereplő végösszeg a futárnak, illetve az MPL átvevőhelyein és csomagautomatáinál átvételkor készpénzben, vagy bankkártyával fizetendő.

Banki utalással történő fizetés esetén a visszaigazoló e-mail a fentieken túl tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat is. A banki tranzakciókat naponta ellenőrizzük, amint utalása megérkezik Cégünk számlájára, értesítjük Önt e-mailben a sikeres fizetésről és megkezdjük a termék gyártását, illetve átadjuk azt a csomagküldő szolgálat számára kézbesítésre.

Internetes PayPal fizetés, illetve bankkártyás fizetés esetén a megrendelés ellenértékének kiegyenlítse a megrendeléssel egy időben történik, a fizetés sikerességéről automatikus visszaigazolást kap a fizetési oldalon.

Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazoló e-mail(eke)t, ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Ha továbbra sem kapta meg a visszaigazolás(oka)t, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeink valamelyikén.

 

  1. A megrendelés ellenértékének kiegyenlítése, a fizetési módok

A fizetendő végösszeg, melyet a megrendelést visszaigazoló e-mailben is megtalál, minden költséget tartalmaz: a termék árát, a szállítás, és adott esetben az utánvétes fizetés költségét, valamint az esetleges egyedi rendelés plusz díját.

  • Utánvételes fizetési mód választására DPD házhozszállítás, MPL csomagküldő szolgálat igénybe vétele esetén van lehetőség, a megrendelt termék árát a csomag átvételekor kell kifizetni.
  • Banki előre utalás esetén, akkor kezdjük meg a termék a gyártását, illetve akkor adjuk át csomagját a futárnak, ha átutalása megérkezett cégünk bankszámlájára. Kérjük, az utalás közleményébe mindenképpen tüntesse fel a megrendelés azonosítóját! Ebben az esetben természetesen a csomag átvételekor nem kell fizetni!
    • Banki utaláshoz szükséges adatok:
    • Telitalp Bt.
    • Bank: OTP Bank Nyrt.
    • Számlaszám: 11732071-20015563
    • IBAN: HU31 1173 2071 2001 5563 0000 0000
    • BIC: OTPVHUHB

 

  • Azonnali internetes fizetés, PayPal használata esetén a megrendeléssel egy időben megtörténik a fizetés, ezzel kapcsolatban további teendője nincs. A csomag átvételekor természetesen ebben az esetben sem kell fizetnie.
  • Bankkártyás fizetés használata esetén a megrendeléssel egy időben megtörténik a fizetés, ezzel kapcsolatban további teendője nincs. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A csomag átvételekor természetesen ebben az esetben sem kell fizetnie.

 

  1. A termék házhoz szállítása, a csomag átvétele, át nem vett csomag újraküldése

Minden termékünk egyedileg a megrendelő kérése alapján készül. A legyártott papucsot csomagolás után, a megrendelő kérésének megfelelően előkészítjük az átadásra.

Házhozszállítás Magyar Posta szolgáltatás választása esetén a legyártott papucsot csomagolás után átadjuk a Magyar Posta részére, erről külön e-mailben értesítjük Önt. Ezt követően az MPL fogja Önt értesíteni a csomag kézbesítésével kapcsolatos további részletekről, a kézbesítés várható idejéről. A csomag kiszállítása, az átadást követő 1-3. munkanapra várható. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Ha Ön az első kézbesítési kísérlet alkalmával nem tudta átvenni a csomagot, az MPL további átvételi lehetőséget biztosít az Önhöz legközelebbi postahelyen az 5 vagy 10 munkanapos őrzési idő alatt. Az MPL az őrzési idő lejártával ismételten megkísérli a csomag kézbesítését.  Kétszeri kézbesítési kísérlet után az át nem vett csomagok visszaküldésre kerülnek.

Házhozszállítás DPD futárszolgálat választása esetén csomagját átadjuk a DPD futárának, erről e-mailben tájékoztatjuk. Ezt követően a futárszolgálat fogja Önt értesíteni a csomag kézbesítésével kapcsolatos további részletekről, a kézbesítés várható idejéről. A csomag kiszállítása, a futárnak történt átadást követő munkanapra várható. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaküldésre kerülnek.

Packeta csomagpont választása esetén csomagját átadjuk a futárszolgálatnak, erről e-mail értesítést küldünk. Ezt követően a Packeta csomagküldő szolgálat fogja Önt értesíteni megrendelése csomagpontra történő kézbesítésével kapcsolatos további részletekről, annak várható idejéről. A csomag kiszállítása várhatóan 1-3 munkanap. Az át nem vett csomagok visszaküldésre kerülnek.

Személyes átvételi mód esetén papucsa elkészültéről e-mailben értesítjük, majd telefon felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessük a termék átadásának/átvételének pontos időpontját.

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben online PayPal szolgáltatás keretében, bankkártyás fizetéssel, vagy banki utalással, illetve utánvétes rendelés esetén a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, annak újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A házhozszállítás (DPD), az átvevőhelyre történő szállítás (Packeta), Magyar Posta szolgáltatás, illetve a személyes átvétel pontos díjával kapcsolatban részletes tájékoztatást talál honlapunkon (www.biokomfort.hu) a „VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK” -> „SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK” menüpontban. A szállítási költség alakulásáról a vásárlási folyamat során, a megrendelés véglegesítése előtt is részletes tájékoztatást kap a vásárló.

  1. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról szóló mintatájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet 3. sz. melléklete alapján

 

I. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a TELITALP Termelő Kereskedő és Szolgáltató Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

TELITALP Termelő Kereskedő és Szolgáltató Bt.

Rövidített név: T. TALP Bt.

Székhely és levelezési cím: 6100 Kiskunfélegyháza, Tulipán u. 7., Magyarország

Adószám: 20472414-1-03

Cégjegyzékszám: 03-06-103165

Regisztráló hatóság: Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága

E-mail: papucs[kukac]biokomfort[pont]hu

Tel.: +36 30 269 37 31

Web: biokomfort.hu

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a(z) TELITALP Termelő Kereskedő és Szolgáltató Bt. nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

II.Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az I. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

  1. Hibás termék javítására van szükség

Cégünk immár 30 éve áll a vásárlók szolgálatára és büszkék vagyunk rá, hogy mindig időtálló és kiváló minőségű papucsokkal tudtuk kiszolgálni vevőinket. Célunk, hogy strapabíró lábbeliket gyártsunk, melyek évekig szolgálják tulajdonosukat. Mindezzel együtt előfordulhat, hogy minőséi kifogás merül fel termékünkkel kapcsolatban. Kérjük, keressen minket bizalommal, a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban igyekszünk orvosolni a problémát.

Mielőtt visszaküldené a terméket, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén, hogy egyeztetni tudjunk az adott probléma javítható vagy sem. Miután ezt egyeztettük, kérjük a javításra szánt papucsot küldje vissza címünkre: 6100 Kiskunfélegyháza, Tulipán u. 7.

A papucs mellé legyen szíves mellékelni:

  • a hiba leírását,
  • az Ön pontos címét, melyre javítás után visszaküldhetjük a terméket,
  • telefonszámot és e-mail címet a későbbi egyeztetéshez.

 A papucsot kérjük, egyszerű csomagként adja fel címünkre. Utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban fogadni. A hibás termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli, míg a javított termék ismételt megküldését Cégünk fizeti.

 

  1. Nem jó méretű a papucs

Akkor sem kell elkeserednie, ha nem jó méretű papucsot rendelt! A nem megfelelő méretű papucsot díjmentesen kicseréljük Önnek. Hibás méret esetén 14 napon belül kicseréljük a terméket egy Ön által megjelölt méretű papucsra.

A papucs cseréjéhez küldje vissza a terméket postai úton a Telitalp Bt. részére (6100 Kiskunfélegyháza, Tulipán u. 7.) A papucs mellé legyen szíves mellékelni egy nyilatkozatot, mely tartalmazza:

  • a csereterméket méretét
  • az Ön pontos címét, melyre a megfelelő terméket küldhetjük,
  • telefonszámot és e-mail címet a későbbi egyeztetéshez.

A papucsot kérjük, egyszerű csomagként adja fel címünkre. Utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban fogadni. A hibás méretű termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli, míg a cseretermék megküldését Cégünk fizeti. A visszaküldött termék megérkezését követően megkezdjük az Ön által kért papucs gyártását (8-10 munkanap). Az elkészült lábbelit előre egyeztetett szállítási mód alkalmazásával juttatjuk el Önnek a nyilatkozatban megadott címre. 

Figyelem! A kopott, szennyeződött papucsot mérethiba miatt nem áll módunkban kicserélni. Új papucsát csak szobában, tiszta felületen próbáld fel, és ha azt érzi, nem megfelelő a mérete ne használja tovább, kérje a termék cseréjét! Amennyiben tovább használja a papucsot és e miatt az szennyeződik, kopik, gyűrődik úgy nem áll módunkban visszacserélni a használt terméket!

 

  1. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő a termék átvételének napjától számított 14 nap.

 

A fogyasztó kötelessége:

A fogyasztó az indokolás nélküli elállási jogát különböző módon gyakorolhatja:

  • egyrészt külön – az 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet által tartalmazott – „Indokolás nélküli elállási nyilatkozat” mintát is használhatja,
  • másrészt megteheti elállását bármilyen, erre vonatkozó írásos és egyértelmű nyilatkozattal.

A nyilatkozatot adja fel postán címünkre (6100 Kiskunfélegyháza, Tulipán u. 7.) vagy küldje meg e-mailben a papucs(kukac)biokomfort(pont)hu címre. A nyilatkozat akkor is érvényes, ha például postán, még az átvételtől számított 14 napon belül került feladásra, ám hozzánk csak ezután érkezik meg.

A fogyasztó kötelezettsége a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, vagy a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A fogyasztónak kell viselnie az a visszaküldéssel járó költségeket.

 

Cégünk kötelessége:

Az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a fogyasztó által megfizetett teljes összeget, ide értve a termék árát és a kiszállítás díját. Az összeg olyan fizetési módban kell visszatéríteni, amelyet a fogyasztó is választott eredetileg a fizetésre, hacsak a Vevő egyéb fizetési módhoz nem adja kifejezett hozzájárulását.

Figyelem! Cégünk a megtérítendő összeget mindaddig visszatartja, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

 

Kivételek:

Nem lehetséges az elállás egyéni paraméterek alapján gyártott termékek esetében, melyet kifejezetten az Ön személyes kérése alapján, egyedileg Önnek készítettünk.

Figyelem! A nem rendeltetésszerű használat illetve az indokoltnál nagyobb mérvű kopás és szennyeződés esetén értékcsökkenést számítunk fel, kirívó esetben a visszatérítést és a papucs cseréjét visszautasíthatjuk. Ezért kérünk minden vásárlót, ha próba során azt tapasztalja, hogy a papucs mérete nem megfelelő, nem nyerte el tetszését a termék és el kíván állni a vásárlástól, akkor ne használja a papucsot és haladéktalanul küldje vissza a részünkre! Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A fogyasztók indokolás nélküli elállására vonatkozó részletes szabályokat a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20.§-29.§ tartalmazza.

 

  1. Panaszkezelés

Panaszügyintézés helye: 6100 Kiskunfélegyháza, Tulipán u. 7.

Ha bármilyen panasza merül fel termékünkkel, szolgáltatásunkkal kapcsolatban, akkor panaszát bejelentheti telefonon keresztül, levélben illetve e-mailben is az alábbi elérhetőségek bármelyikén. Felmerült panaszát igyekszünk a lehető leggyorsabban orvosolni.

Panaszok közlését bejelentheti:

TELITALP Termelő Kereskedő és Szolgáltató Bt.

Levelezési cím: 6100 Kiskunfélegyháza, Tulipán u. 7., Magyarország

E-mail: papucs[kukac]biokomfort[pont]hu

Tel.: +36 30 269 37 31

 

Békéltető testület elérhetőség:

Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím: Bács-Kiskun Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület, 6001 Kecskemét  Pf.  228.

Tel.: (+36) 76 501 525, 501 532

Fax: (+36) 76 501 538

Mobil: (+36) 70 938 4765

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

  1. Online vitarendezési fórum – ODR

Online fogyasztói jogviták pártatlan, hatékony és bíróságon kívüli rendezése

A békéltető testületekről történő tájékoztatás mellett az 524/2013/EU rendelet 14. cikke előírja, hogy online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőknek, valamint az Unióban letelepedett online piacoknak meg kell jeleníteniük a honlapjukon az online vitarendezési platformra mutató elektronikus linket. Ha problémája támadt olyan áruval vagy szolgáltatással, amelyet online vásárolt, ezen a platformon keresztül panaszt tehet. Panaszát független vitarendezési testület vizsgálja ki.

Online vitarendezés felülete a következő linken elérhető: http://ec.europa.eu/odr

 

  1. Adatkezelési tájékoztató

A www.biokomfort.hu domain néven üzemelő webáruház adatait a Telitalp Termelő Kereskedő és Szolgáltató Bt. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve tudjuk kezelni, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk megismerheti a csomag kézbesítéséhez.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges megadandó adatok

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám
  • Emelet, ajtó

 

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrációkor megadandó adatok a megrendeléshez szükséges adatokkal megegyezőek és a vásárlási adatok megadásával történik a megrendelés véglegesítésekor.

 

Statisztikai adatok

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat T.Talp Bt. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

 

Cookie-k (sütik)

A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak.

 

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a T.Talp Bt. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a papucs@biokomfort.hu e-mail címen vagy, elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. A megrendelés elküldését követően elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

 

Adatkezeléssel kapcsolatban jogorvoslattal élhet:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Posta cím: 1363 Budapest, Pf.: 9.

Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11

Telefon: +36 (30) 683-5969, +36 (30) 549-6838

Fax: +36 (1) 391-1410

URL: http://naih.hu

 

  1. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.biokomfort.hu webshop általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

 

Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.