Gyakran Ismételt Kérdések
Mennyi idő elteltével kapom meg a terméket?
Mivel minden termékünk egyedileg, a megrendelők igényei szerint készül, a megrendelések teljesítésének átlagos ideje 8-10 munkanap + a futárszolgálat szállítás ideje (1-3 munkanap). Amennyiben a gyártási folyamat, illetve az aktuális megrendelések mennyisége engedi, a teljesítés ideje természetesen lerövidülhet.
Hogyan történik a kiszállítás?
Webáruházunkban az alábbi kiszállítási módok érhetőek el:
- Házhozszállítás (DPD)
- Packeta csomagpont (Z-Pont, Z-Box)
- Személyes átvétel
A különböző szállítási módok költségei automatikusan hozzáadódnak a vásárlás főösszegéhez. A szállítási módokról részletes leírást talál honlapunkon, a „Hasznos információk” -> „Szállítási feltételek” menüpontban.
Hogyan fizethetem ki termék árát?
Honlapunkon az alábbi fizetési módok közül választhat:
- Utánvétel: fizetés átvételkor készpénzben vagy bankkártyával a futárnál.
- Közvetlen Banki átutalás: A termék kiszállítása a rendelés ellenértékének megérkezése után történik.
- Internetes fizetés: Fizessen hitelkártyával vagy PayPal számlájával a megrendelés leadásával egy időben.
- Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg a megrendelés leadásával egyidőben.
- Készpénzes fizetés személyes átvétel esetén.
A megválasztható fizetési módok összefüggenek a szállítási beállításokkal, és azok költségei is eltérőek lehetnek. A fizetési módokról részletes tájékoztatást a „Hasznos információk” -> „Fizetési módok” menüpontban talál.
Elküldtem a megrendelésemet, de módosítani szeretném (adatokat, terméket). Hogyan tehetem meg?
A megrendelés elküldését követően a honlapon már nincs lehetőség a megrendelés módosítására. A leadott rendelését elérhetőségeink bármelyikén (e-mail, telefon) történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani, vagy visszamondani.
Elküldtem a megrendelésem, de nem kaptam visszajelzést. Mi a teendőm?
A megrendelés elküldését követően az Ön által megadott e-mail címre minden esetben visszaigazolást küldünk. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazoló e-mail(eke)t, ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Ha továbbra sem kapta meg a visszaigazolás(oka)t, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeink valamelyikén.
Mit jelentenek pontosan a különböző bőrtípus elnevezések?
Minden papucsunk felsőrész 100%-ban valódi bőrből készül. Az eltérő bőrtípusok eltérő megjelenéssel bírnak, és máshogy viselkedhetnek a papucs használata során. Papucsunk kiválasztása előtt gondoljuk végig, mire szeretnénk azt használni. Utcai, otthoni, esetleg munkahelyi viseletnek szánjuk? Mennyire fontos a tisztíthatóság, illetve a strapabíróság?
A honlapunkon található bőrtípus ismertetővel szeretnénk segítséget nyújtani a legtökéletesebb lábbeli megtalálásához. A megfelelően kiválasztott papucs ugyanis évekig szolgálja gazdája kényelmét anélkül, hogy szépsége megfakulna.
Milyen méretű papucsra van szükségem?
A lábbelik online vásárlása során néhányan attól tartanak, hogy nem jól választják ki a papucs méretét. Honlapunkon minden termék esetében megtalálja a talpméret táblázatot. Külön leírással is szeretnénk segítséget nyújtani a helyes méret kiválasztásában, melyet honlapunk „Hasznos információk” menüjében talál: Méret kiválasztása
Nem lett jó a papucs mérete/ nem tetszik. Mit tehetek?
Akkor sem kell elkeserednie, ha nem jó méretű papucsot rendelt! Hibás méret esetén 14 napon belül kicseréljük a terméket egy Ön által megjelölt méretű papucsra. A visszaküldés lépéseit az alábbi linken találja: „Hasznos információk” -> „Nem jó méretű a papucs”
Amennyiben bármilyen okból a papucs cseréjét szeretné kérni, először legyen szíves felvenni velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben, hogy egyeztetni tudjunk kérésével kapcsolatban.
A honlapon található termékválasztéktól el lehet térni? Egyéni kéréseket ki tudnak szolgálni?
Cégünk igyekszik kiszolgálni a vásárlói igényeket, és ha tehetjük, próbálunk eleget tenni egyedi kéréseknek, amint például az átlagostól eltérő lábforma, vagy lábméret indokol.
Az alábbi egyedi kéréseknek szükség esetén örömmel eleget teszünk:
- Eltérő méretű jobbos-balos papucs.
- A weboldalon található modell és színkombinációktól való eltérés.
- A weboldalon találhatótól eltérő színű cérnával való tűzés, eltérő csat alkalmazása, stb..
- Plusz lyukasztás a csatpántokon.
- Hosszabb csatpánt készítése széles lábfej esetén.
A fent említett, vagy akár további vásárlói kérések teljesítését minden esetben egyedileg hagyunk jóvá, a megrendelővel egyeztetve. Amennyiben ezek teljesítését vállalni tudjuk, úgy az egyedi rendelés felárral járhat, melyről természetesen tájékoztatjuk a vevőt.
Gyógypapucs Viszonteladóink
A múltban a következő viszonteladóink tiszteltek meg bizalmukkal: