Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyi idő elteltével kapom meg a terméket?

Mivel minden termékünk egyedileg, a megrendelők igényei szerint készül, a megrendelések teljesítésének átlagos ideje 8-10 munkanap + a futárszolgálat szállítás ideje (1-3 munkanap). Amennyiben a gyártási folyamat, illetve az aktuális megrendelések mennyisége engedi, a teljesítés ideje természetesen lerövidülhet.

Hogyan történik a kiszállítás?

Webáruházunkban az alábbi kiszállítási módok érhetőek el:

  • Házhozszállítás (DPD)
  • Packeta csomagpont (Z-Pont, Z-Box)
  • Személyes átvétel

A különböző szállítási módok költségei automatikusan hozzáadódnak a vásárlás főösszegéhez. A szállítási módokról részletes leírást talál honlapunkon, a „Hasznos információk” -> „Szállítási feltételek” menüpontban.

Hogyan fizethetem ki termék árát?

Honlapunkon az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • Utánvétel: fizetés átvételkor készpénzben vagy bankkártyával a futárnál.
  • Közvetlen Banki átutalás: A termék kiszállítása a rendelés ellenértékének megérkezése után történik.
  • Internetes fizetés: Fizessen hitelkártyával vagy PayPal számlájával a megrendelés leadásával egy időben.
  • Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg a megrendelés leadásával egyidőben.
  • Készpénzes fizetés személyes átvétel esetén.

A megválasztható fizetési módok összefüggenek a szállítási beállításokkal, és azok költségei is eltérőek lehetnek. A fizetési módokról részletes tájékoztatást a „Hasznos információk” -> „Fizetési módok” menüpontban talál.

Elküldtem a megrendelésemet, de módosítani szeretném (adatokat, terméket). Hogyan tehetem meg?

A megrendelés elküldését követően a honlapon már nincs lehetőség a megrendelés módosítására. A leadott rendelését elérhetőségeink bármelyikén (e-mail, telefon) történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani, vagy visszamondani.

Elküldtem a megrendelésem, de nem kaptam visszajelzést. Mi a teendőm?

A megrendelés elküldését követően az Ön által megadott e-mail címre minden esetben visszaigazolást küldünk. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazoló e-mail(eke)t, ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Ha továbbra sem kapta meg a visszaigazolás(oka)t, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeink valamelyikén.

Mit jelentenek pontosan a különböző bőrtípus elnevezések?

Minden papucsunk felsőrész 100%-ban valódi bőrből készül. Az eltérő bőrtípusok eltérő megjelenéssel bírnak, és máshogy viselkedhetnek a papucs használata során. Papucsunk kiválasztása előtt gondoljuk végig, mire szeretnénk azt használni. Utcai, otthoni, esetleg munkahelyi viseletnek szánjuk? Mennyire fontos a tisztíthatóság, illetve a strapabíróság?

A honlapunkon található bőrtípus ismertetővel szeretnénk segítséget nyújtani a legtökéletesebb lábbeli megtalálásához. A megfelelően kiválasztott papucs ugyanis évekig szolgálja gazdája kényelmét anélkül, hogy szépsége megfakulna.

 

Milyen méretű papucsra van szükségem?

A lábbelik online vásárlása során néhányan attól tartanak, hogy nem jól választják ki a papucs méretét. Honlapunkon minden termék esetében megtalálja a talpméret táblázatot. Külön leírással is szeretnénk segítséget nyújtani a helyes méret kiválasztásában, melyet honlapunk „Hasznos információk” menüjében talál: Méret kiválasztása

 

Nem lett jó a papucs mérete/ nem tetszik. Mit tehetek?

Akkor sem kell elkeserednie, ha nem jó méretű papucsot rendelt! Hibás méret esetén 14 napon belül kicseréljük a terméket egy Ön által megjelölt méretű papucsra. A visszaküldés lépéseit az alábbi linken találja: „Hasznos információk” -> „Nem jó méretű a papucs

Amennyiben bármilyen okból a papucs cseréjét szeretné kérni, először legyen szíves felvenni velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben, hogy egyeztetni tudjunk kérésével kapcsolatban.

 

A honlapon található termékválasztéktól el lehet térni? Egyéni kéréseket ki tudnak szolgálni?

Cégünk igyekszik kiszolgálni a vásárlói igényeket, és ha tehetjük, próbálunk eleget tenni egyedi kéréseknek, amint például az átlagostól eltérő lábforma, vagy lábméret indokol.

Az alábbi egyedi kéréseknek szükség esetén örömmel eleget teszünk:

  • Eltérő méretű jobbos-balos papucs.
  • A weboldalon található modell és színkombinációktól való eltérés.
  • A weboldalon találhatótól eltérő színű cérnával való tűzés, eltérő csat alkalmazása, stb..
  • Plusz lyukasztás a csatpántokon.
  • Hosszabb csatpánt készítése széles lábfej esetén.

A fent említett, vagy akár további vásárlói kérések teljesítését minden esetben egyedileg hagyunk jóvá, a megrendelővel egyeztetve. Amennyiben ezek teljesítését vállalni tudjuk, úgy az egyedi rendelés felárral járhat, melyről természetesen tájékoztatjuk a vevőt.

Gyógypapucs Viszonteladóink

A múltban a következő viszonteladóink tiszteltek meg bizalmukkal:

Teva - Gyógypapucs
LBT - Gyógypapucs Orto A Gyógypapucs  thauma Gyógypapucs