Megrendelése leadásakor az alábbi szállítási lehetőségek közül választhat:

Házhozszállítás (Magyar Posta) – 1490 Ft:

A terméket a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja házhoz az Ön által megadott szállítási címre (annak hiányában a számlázási címre).

A legyártott papucsot csomagolás után átadjuk a Magyar Posta részére, erről külön e-mailben értesítjük Önt.

Ezt követően az MPL fogja Önt értesíteni a csomag kézbesítésével kapcsolatos további részletekről, a kézbesítés várható idejéről. A csomag kiszállítása, az átadást követő 1-3. munkanapra várható. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Ha Ön az első kézbesítési kísérlet alkalmával nem tudta átvenni a csomagot, az MPL további átvételi lehetőséget biztosít az Önhöz legközelebbi postahelyen az 5 vagy 10 munkanapos őrzési idő alatt. Az MPL az őrzési idő lejártával ismételten megkísérli a csomag kézbesítését.  Kétszeri kézbesítési kísérlet után az át nem vett csomagok visszaküldésre kerülnek.

Házhozszállítás (DPD) – 2490 Ft:

A terméket DPD futárszolgálat szállítja házhoz az Ön által megadott szállítási címre (annak hiányában a számlázási címre).

A legyártott papucsot csomagolás után átadjuk a futárszolgálat részére, erről külön e-mailben értesítjük Önt.

Ezt követően a futárszolgálat fogja Önt értesíteni a csomag kézbesítésével kapcsolatos további részletekről, a kézbesítés várható idejéről.

Amint átadjuk kézbesítésre csomagját, a DPD e-mailt küld Önnek, amelyben megtalálja a nyomkövetési számot. Íly módon online nyomon követheti csomagja útját. A kiszállítás pontos idejéről a futárszolgálat újabb e-mailben értesíti.

A csomag kiszállítása, a futárnak történt átadást követő 1-3. munkanapra várható. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaküldésre kerülnek.

Magyar Posta Csomagpont– Postán maradó, PostaPont, Csomagautomata – 680 Ft

A Magyar Posta Csomagpont szállítási mód kiválasztása után, kattintson a „Válassz egy átvételi helyet” gombra, majd a megnyíló térképes felületen kattintson a kiválasztani kívánt Magyar Posta Csomagpontra. Ez lehet Postahivatal, Partner PostaPont, vagy csomagautomata. A véglegesítéshez, kattintson az „Átvétel itt” gombra a bal oldali sávban. A rendszer automatikusan visszanavigálja honlapunk rendelési felületére. Az „Átvételi hely” mezőben megjelenik az Ön által kiválasztott csomagpont/ átvevőhely neve és címe. Amennyiben módosítani kívánja a csomagpontot, az itt, kék színnel megjelenő „Módosítás” feliratra kattintva teheti meg.

Postára feladott / Postán maradó küldemény esetén a feladott küldemények átvétele a posták teljes nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. A rendelés átvételi pontra érkezéséről és az átvételi kódról SMS-ben és e-mailben is kap értesítést. Ha árufizetéssel (utánvételesen) rendelte a csomagot, az utánvét összegét bankkártyával és készpénzzel is rendezheti.

A Partner PostaPontra címzett küldeményeket töltőállomásokon és az MPL partnereinek üzleteiben tudják átvenni a címzettek, közel 300 átvételi helyszínen, azok nyitva tartási idejében. Ha árufizetéssel (utánvételesen) rendelte a csomagot, az utánvét összegét szinte minden esetben rendezheti bankkártyával és készpénzzel is.

Az MPL csomagautomatái a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhetők. 2 munkanap áll a rendelkezésére, hogy a csomagját az Önnek megfelelő időpontban átvegye.

Az MPL SMS-ben, e-mailben értesíti arról, hogy megérkezett a csomagja a Csomagautomatába és az értesítő üzenetben megküldik az átvételhez szükséges 6 számjegyű kódot. Ezután adja meg a kapott átvételi kódot az automata érintőképernyőjén, és az automata már ki is nyitja a csomagját tartalmazó rekeszt. Ha árufizetéssel (utánvételesen) rendelte a csomagot, az automata bankkártya terminálján tudja rendezni a fizetendő összeget. Ebben az esetben a rekesz a sikeres bankkártyás fizetés után nyílik ki.

Packeta csomagpont (Z-Pont, Z-Box) – 980 Ft:

A Packeta csomagküldő szolgálat szállítja a megrendelt terméket az Ön által kiválasztott Packeta átvevőhelyre, vagy csomagautomatába.

A Packeta szállítási mód kiválasztása után, kattintson a „Choose pickup point” (Válassza ki a felvételi pontot) gombra, majd a megnyíló térképes felületen kattintson a kiválasztani kívánt Packeta átvevőhelyre, vagy csomagautomatára. A véglegesítéshez, kattintson az „Átvevőhely/Csomagautomatáink kiválasztása” gombra. A rendszer automatikusan visszanavigálja honlapunk rendelési felületére. A „Szállítási információk -> Packeta csomagpont” mezőben megjelenik az Ön által kiválasztott csomagpont/ átvevőhely címe. Ha módosítani szeretné a csomagpontot, ezt a „Choose pickup point” gomb ismételt megnyomásával teheti meg.

Amint átadjuk kézbesítésre csomagját, a Packeta e-mailt küld Önnek, amelyben megtalálja a nyomkövetési számot. Íly módon online nyomon követheti csomagja útját.

Csomagpont: Miután csomagja megérkezik a kiválasztott átvevőhelyre, a Packeta jelszót küld Önnek SMS-ben és e-mailben. Ezután a csomagot 7 napon belül veheti át. Az átvevőhelyen csupán meg kell adnia a jelszavát és már át is veheti a csomagját. Bárkit elküldhet érte – nincs szükség a személyi igazolvány felmutatására, elég, ha rendelkezik a jelszóval. Ha az adott héten nem ér rá, ne aggódjon: vegye fel a kapcsolatot a Packeta ügyfélszolgálatával e-mailben vagy telefonon (info@packeta.hu, +36 1 400 88 06) és ingyenesen meghosszabbítják a csomag tárolási idejét további 14 nappal, így a csomag átvételére mindösszesen 21 napja lesz.

Csomagautomata: A Packeta önkiszolgáló csomagautomatáinak, a Z-BOX-oknak köszönhetően már nem kell a futárt lesnie. A csomagot az Önnek legmegfelelőbb időpontban veheti át, a kézbesítés ára pedig megegyezik a hagyományos átvevőhelyeinkre történő kézbesítés árával. FONTOS: A küldemény automatákból átvételéhez applikáció szükséges, a regisztrációnál UGYANAZT az e-mail címet és telefonszámot használja, mint a rendelésnél!

PACKETA alkalmazás az App Store-ban: https://apps.apple.com/hu/app/packeta/id1439905771?l=hu

PACKETA alkalmazás a Google Play-en: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.zasilkovna.app&hl=hu

A Z-BOX-hoz érve kapcsolja be telefonján a Bluetooth és a helymeghatározási szolgáltatást. Nyissa meg a Packeta alkalmazást, amely automatikusan párosítja készülékét a csomagautomatával, majd kinyitja a csomagját tartalmazó rekeszt is. A csomagautomaták 2 napig tárolják csomagját. A tárolási idő egy alkalommal hosszabbítható meg 1 nappal, ehhez vegye fel a kapcsolatot a Packeta ügyfélszolgálatával e-mailben vagy telefonon (info@packeta.hu, +36 1 400 88 06).

Személyes átvétel Kiskunfélegyházán – ingyenes:

Személyes átvételre telephelyünkön van lehetőség előzetesen egyeztetett időpontban: 6100 Kiskunfélegyháza, Tulipán u. 7. A termék legyártását követően felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetünk a termék átvételével kapcsolatban. Figyelem, a termék átvételének lehetséges időpontja nem feltétlenül egyezik meg ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejével.

Mivel a különböző szállítási módok eltérő költségekkel járnak, azok változtatása esetén a rendszer automatikusan újraszámolja a fizetendő végösszeget. Így Ön, a szállítási költség alakulásáról, a vásárlási folyamat során, a megrendelés véglegesítése előtt is részletes tájékoztatást kap.

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben online PayPal szolgáltatás keretében, banki utalással, bankkártyás fizetéssel, személyesen készpénzben, illetve utánvétes rendelés esetén a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, annak újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.